Hockeyfreaket

Jag? knarkare? nejdå xD

Kategori: Allmänt

Ja , idag var jag ju som sagt hemma från skolan . Mamma väckte mig lite efter åtta och säger att jag ska till läkarn vid nio . Så det var ju bara upp och klä på sig . Käkade frukost och sen va det bara att dra typ , när jag kom till vårdcentralen så fick jag komma in typ direkt , han sa att den va infekterad o allt det där så jag skulle få alsolsprit på en kompress och nåt slags omslag . Så nu har jag typ världens största tå xD den e helt klumpig ! xD men det gör inte lika ont o ha skor på sig längre , och det e skönt ! :) Sen så fick jag även penecilin utskrivet eftersom jag käkar Metrothexat , och då är mitt immunförsvar redan nertryckt så jag behöver käka dom här för att jag inte ska få fler infektioner elr nåt sånt .
Jag tog även proverna jag skulle tatt för en vecka sen , det blev bara två rör denna gången :O jag trodde det skulle bli asmånga bara för att det e typ 4 månader sen jag tog sist , men antagligen inte :P men jag e ju lika glad för det !
Efter läkarn så handlade jag o mamma på ICA , och när vi kom dit så va ju klockan precis lagom till halvtio-rasten på Furulid , jag ba: "NEEEEJ!!!!!! fan också , det e ju halvtiorasten nu på Furulid ju !"
och självklart , när vi kmr in där så är det typ proppat av småungar där inne ! Men jag kunde typ undvika alla xD
Det var inte så många från A där som tur va ! *lättad* xD
Men sen när vi svängde ut från parkeringen så såg jag Jon, långa Andre och nån mer liten snubbe xD
Och sen såg jag Robert , men jag typ "gömde" mig i bilen xD
Asså hade jag mött honom så vet jag fan inte vad jag hade gjort ! xD jag hade typ velat sjunka genom jorden xD
Hahaha , jag sa till mamma idag att när man snackar om folk som går i 9an så är dom typ så små xD o hon ba:
-Men nä , det e dom ju inte!
Men det e dom visst ! xD

Åhh , Petra fick se Hampus i skolan idag ! Jag vill också se han ! ;P xD
Men det kmr ju fler chanser , hoppas jag iaf;)
Sen hade hon visst fått se Adam & Tolf på stan med , fan va hon får se massa människor när jag inte e med ! :O :P


Här e en veckas tablettdos , nejdå , jag e ingen knarkare ! Det är BARA 56 tabletter .

Jaja , det var väl allt jag hade att skriva just nu ! Ha det bra !
Pussar , <3

Asså vafan gör du såhär för? Jag blir jävligt sur på dig när du inte berättar saker ! Jag litade fan på dig , men du bara ignorerar mig när det gäller såna här saker ! FAAN TA DIG!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: