Hockeyfreaket

Nytt rum!!!!:D

Kategori: Allmänt

Innan när vi satt och käkade så kom pappa med en bra idé! :D
Han sa att vi skulle göra om nere i rummet , flytta ner tvn dit och ta bort skåpen o så .
Och då sa jag :
- Och så får jag tvrummet som nytt rum?! :D
Då svarade pappa:
- Ja det var så jag tänkte med .
O då blev jag jätteglad!! :D
O pappa sa även:
- Och det e ju inte så kul om du skulle ta hem nån om vi sitter där uppe .
Haha det lät lite kul när han sa det tyckte jag , men han har ju rätt om det också ;P

Visst , jag har ett nyrenoverat rum o de, men fatta va gött om jag får tvrummet för mig själv!! :D göttans asså!! :D:D
Så nu är jag massa glad men ändå jävligt deppig!! :S
Jag e glad för rummet men deppig över att det inte e hockey förrän på lördag :(
Maja ska med mig på hockeyn på lördag! :D massa massa glad för det!! :D:D

Asså shit , jag ska få jääääätte stort rum nu ju!! :D
Men shit , då kmr jag ju ha tre fönster , jag kmr ju bli helt förvirrad av att ha tre fönster!! xD jag som e van vid att bara ha ett xD men det får jag väl vänja mig vid xD
Haha , nu kmr jag ju ha sånt rymningsfönster med ju , för jag kmr kunna gå ut på pannrumstaket o klättra ner därifrån xD
Fast det e ju nåra meter ner till marken därifrån , men men , får se till att ha en stege där då ;P xD

Åhh fan va glad jag e nu!! :D trots att jag typ fryser o mår helt lustigt nu .

Jaha , vad gör ni där ute för kul då?
Själv så myser jag med Henna o kollar på hockey , Sverige-Finland . Och jag fattar inte varför Honken får stå?! Han e ju fan inte bra !! Alla vill att han ska vara så jävla bra , men det e han fan inte ! Gud va irriterande!!
Jag e ju ledig imon ju , elr inte bara imon utan hela veckan xD
Jag vet inte vad jag ska göra på lovet . Till Växjö kanske?! :P
Vad ska ni andra göra på lovet ? :)

Men ni får ha det så bra !
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: