Hockeyfreaket

söndag ,

Kategori: Allmänt

Jaha , idag är det söndag då . Segt som faan !
För det innebär att det e skola imon igen , och jag vill verkligen inte det !
Efter datan så ska jag & Petra gå till Buketten o fråga om hon får praoa där , hoppas hoppas ! :)
Jag vet inte om jag har sån där städgrej imon , jag orkar verkligen inte det ! Bara snitta , snitta o städa ! Fy fan !
Men men , jag får fråga nån om dom har den där lappen där det står . För vill gärna få reda på idag om jag har sånt elr inte . Och fatta vad segt om jag har det , för då kmr jag inte vara hemma förrän klockan e 14.45(!) och jag slutar vid tio!!
Det e fan sinnessjukt ! USCH för måndagar!

Idag så vaknade jag typ lite efter fyra (på morgonen) och sen somnade jag inte förrän vid sex igen , o sen väckte pappa mig vid nio och sa att jag skulle ta ner min tvätt , och jag kände inte direkt behov av att gå o lägga mig igen , så jag fixade frukost och kollade på en film ist :)
Sen åkte jag & mamma till morfar en sväng , va där nån timme o sen va det hem o käka .
Mamma frågade mig om jag skulle med till min kusin o hämta ensilage till hästarna efter maten , men jag kände inte för det så jag tänkte inte följa med , men då kmr pappa o säger att jag ska följa med , men mamma säger ytterligare två-tre ggr att jag inte behöver följa med .
Så jag gick upp på mitt rum efter maten o så ropar pappa på mig o säger att jag ska följa med , så när jag går ner o ska säga att mamma sa att jag inte behövde det så hade dom gått ut , så när jag öppnar dörren och säger det så säger han att jag visst ska följa med och jag ba: "-Jaha?!" då blir han typ assur och säger att jag ska sluta tjura o allt det där så jag bara stänger dörren och går in , så jag följde med till slut för jag orkade inte bråka .
Jag blev så förbannad när jag kom in så jag drog handen rätt i väggen vid trappan , så nu har jag jävligt ont i den och det är pågrund av fucking jävla idiotpappas fel ! Asså ibland så hatar jag verkligen honom mest i hela fucking världen !!
Elr ibland , det e typ asofta jag gör det . Men men ,

Hur har ni haft det där ute idag då?
Kanske hörs senare , ha det bra !
Pussar , <3


Det var inte jag som städade imon! :D Fan va gött ! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: