Hockeyfreaket

Ullared , (Y)

Kategori: Allmänt

Jaha , idag var jag ju i Ullared . Hittade massa saker , bl a nya skor igen x)
Det var inte alls mkt folk idag så det var lätt att hitta saker man ville ha , och när man skulle prova kläderna så var det absolut ingen kö så då slapp man ju stå där och vänta .

Jag hittade ,
-jeans
-kjol(!) (svart)
-3 långa linnen(svart,vitt,grått)
-2 toppar (svarta med tryck)
-strumpor
-leggings
-bikinitrosor
-block
-plastmappar
-plånbok
-sminkväska
-2 filmer
-Kniv
-Extra knivblad
-Hörlurar till min mp3
-Grimmor
-Grimskaft
-Bilar
-Skor
-Pennor till skolan
-Bläckpenna
-Stift till min penna

Det var allt jag kunde komma ihåg just nu x)
Jag har inte så bra minne så jag kmr ihåg allt xD men det var nog det mesta tror jag ,  

Aja , det har vart en bra dag iaf! Hoppas ni har haft det lika bra här hemma ,
Hörs kanske senare ikväll ! Ha det bra !
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: