Hockeyfreaket

Platta håret , :P

Kategori: Allmänt

Asså jag hade tänkt o platta mitt hår ikväll , men jag vet fan inte om jag pallar det xD
Men om jag hade tänkt o ha det sådär imon så måste jag göra det ikväll för jag kmr inte palla platta hela imon ! xD
Aja får se hur jag gör med den saken , :P

Vad har alla ni där ute gjort ikväll då? Själv så har jag typ inte gjort nåt . Kollat på tv o suttit vid datorn , elr va ju nere hos valparna en sväng och sysselsatte dom .
Jag & mamma va även hos morfar en sväng , det var meningen att jag skulle ha kört . Men det blev inte nåt med det , måste ta tag i det o gå till körskolan snart . Asså jag vill ha mitt körkort nuuuu!!!!!! Asså jag skulle typ kunna göra vad som helst för att få mitt körkort , men nä , jag måste vänta två fucking år !

Oj , jag glömde helt bort att jag höll på att skriva här xD
Nu har jag plattat mitt hår iaf xD
På torsdag så ska jag till Simon vid tretiden ,

Haha , det var väl allt .
 Ha det bra ! Sov gott alla !
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: