Hockeyfreaket

JIPPIE !! :D :D

Kategori: Allmänt

Jaha , idag var det skola då . Slutade vid tio , helt jävla meningslös dag !
O efter lektionen när vi kom till vårat hus igen så kmr Liselott o ba:
- Ha på er varma kläder på onsdag!
Och vi ba:
- Va?! Varför ska vi ha det?
Då svarade hon:
- Ja , vi ska förmodligen ut o kolla på färger .

Vafan , dom enda färgerna som finns ute nu e ju typ vitt , vitt , vitt o vitt ! Vafan ska vi kolla på för jävla färger egentligen?

Aja , efter skolan idag så hämtade ju mamma o dom mig . Vi åkte o köpte avgasledningar , tändstift o lite andra stuff till golfen som vi ska fixa iordning o sen ska det bli "min" bil ;D jävlar vad jag ska köra sen här hemma , det kan ni räkna med ;) haha ,

Efter det så drog vi till Nässjö o handlade , där köpte jag två nya filmer :) Elr tre vad det eju egentligen , men det var två filmer i en elr hur jag ska förklara :P
Jag köpte elr fick rättare sagt ,
Pretty Woman , The Breakfast Club & Wierd Science . Och jag har redan kollat på alla xD
Fast jag ska nog kolla om på Weird Science eftersom jag somnade mitt under filmen o missade när allt hände typ xD
Så det blir väl att kolla om på den x) :P

Jag har lagt in musik på min andra mp3 nu , ÄNTLIGEN! xD
Så nu kan jag börja använda den ist , jag måste ha nya hörlurar med ! :P dom e fixade med silvertejp just nu bara för att det e glapp i kontakten xD

På lördag så ska jag till Ullared o shoppa ! :D JIPPIE !!! :D :D
Så nu måste jag skriva lista på vad jag behöver xD haha , annars kmr jag inte komma ihåg vad det e jag vill ha xD

Aja , det var min dag det . Hoppas ni har haft en bra dag ni andra där ute !
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: