Hockeyfreaket

fucking fot !

Kategori: Allmänt

Jaha , igår va ju min löööver med mig hem ;D <3
Det vart trevlans ! När vi kom hem så lagade vi tacos , det vart as gott ! :P sen kollade vi på film och bara snackade massa :) typ vid ett inatt så fick vi för oss att vi skulle plugga xD så vi skrev våra svenska referat .
I skolan så när vi hade lektion så spelade dom nån lustig låt inne på plåt , och då fick jag & Petra nån slags bild av att Hampus och Bumbibjörnen stog o dansade xD och att Tim & Bark typ stog o sjöng , och 3orna stog i bakgrunden och typ gungade med xD fy fan vad vi skrattade ! x'D och idag när vi snackade om nån tjej så kom vi fram till att hon var en grön alien som också stog och dansade där med dom xD hahahaha ,

Vi somnade typ inte förrän klockan va halv tre elr nåt sånt , sen gick vi upp vid typ fem igen xD
sen blev det frukost o sen ta bilen till bussen , för att sen ta bussen till skolan , det var ingen lockande känsla att åka till skolan idag ! ville bara va hemma o sova !
Men imon så får jag sovmorgon , för då ska jag inte till skolan pågrund av min fucking fot ! Jag kan typ inte gå normalt , det gör ont som faan! så jag ska och kolla upp det imon , kmr antagligen få medicin för det :/
Mamma o dom va o sa till om mina skor idag på InterSport , det va ett sömnadsfel på dom , det e drf som det har skavt på min fot och det har blivit såhär . Så jag fick ett tillgodokvitto på 900 , och jag hittade ett par nya Nikeskor:P
Jag har inte haft Nike på aslänge ! Så kmr nog va lite ovan vid att ha dom här skorna först eftersom dom inte e som mina andra skor jag har haft i nåra år nu . Men jag e väldigt nöjd med dom! :)

Ikväll var det ju hockey , jag tyckte inte det var så kul elr bra elr nåt .
Habo mobbade mig med papper i håret i sista perioden x) När jag kastade ner det så sa han ba:
-Men jaha?! Kasta det bara , gör det !
xD

Och Maja , idag så såg jag både Jim & Kim;) hehe , du missade verkligen nåt denna matchen ;) xD

På bussen påväg till matchen så va det nåra killar som va med Jim , o dom gick av en busshållplats innan man ska av egentligen xD o när dom gick av så sa dom hejdå till oss ;P

Aja , nu orkar jag inte skriva mer , ha det bra !
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: