Hockeyfreaket

Blä för bussen!

Kategori: Allmänt

Idag var det lång dag i skolan . Gick till fucking fyra! Ska gå till fyra imon med . Tur för dom att jag hann med fyrabussen hem idag annars så hade jag fan blivit förbannad!! Hoppas jag hinner med den imon också för jag har ingen lust att sitta o vänta på stationen i 70 minuter!

Första lektionen idag med Åsa så gjorde vi begravningskransar med några blad som man blev helt grön av . Det var inget kul! Jag e så jävla trött på denna linjen nu! Har fan lust att byta ! Allting är Liselotts fel!
På eftermiddagen så hade vi lektion med Liselott, i 4 TIMMAR!!! Fy fan!
Mitt i lektionen så gick vi på promenad ner till Konsum, sen när vi kom tillbaka så fikade vi .
På väg tillbaka till skolan så mobbade jag & Frida Petra xD Vi var helt elaka xD
Hahaha, dom i Volvon på parkeringen på skolan var mkt lustiga! xD

Snart så kmr nog Ahnette(hon har sån lustig stavning!) med hästarna .
Det var nåt krångel med bilen, dom trodde att det var en säkring som hade gått . Men antagligen så är det jodningen mellan släpet o bilen .
Men får se när dom kmr . 

Aja, jag har typ inget mer att skriva . Men ni får ha det så bra !
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: