Hockeyfreaket

Byta linje?

Kategori: Allmänt

Jaa det är nog vad jag ska göra ,
Jag kom just på att jag har fucking städningsgrej i skolan imon , fy fan vad surt!!
Allting är fucking jävla idiot Liselotts fel! hon ska jämt lägga till massa saker på vårat schema ! Det hade ju fan vart bättre om vi hade haft som innan då hela klassen hjälpte till o städa o inte nåra st får ta ALLT skitgörat HELA veckan!!
Utan att alla hjälper till ,
nu e vi tre pers som ska:
- fixa alla fucking blommor som har kommit nya ,
- fixa hela kylen
- hela fucking diskbänken
- tömma papper i våran sal OCH datasalen
- ta ut alla sopor o sätta i nya säckar o allt sånt
- kolla igenom skåpen så allt står rätt
- sopa o tvätta golvet 

Och detta ska vi ta hand om HELA veckan!! 
JAG HATAR DETTA! 
Det kanske inte låter så mkt för er utomstående, men ni vet inte hur stor våran sal är o hur jävla fucking mkt blommor vi har att ta hand om ! 
Och detta i kombination med fucking Liselott! USCH!!! 

Mkt klagomål nu , men det har jag fan rätt till o klaga!!!!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: