Hockeyfreaket

Domarskandal för fan!!!!

Kategori: Allmänt

Igår så spelade Hv match mot Rögle, jag har ingen aning om hur matchen var får säkert rapport på Fias blogg om det .
Men vad jag kunde se så blev det sista o avgörande målet insparkat i mål av en bredsida! Och domarjäveln godkänner det!! Det syns ju klart och tydligt, t o m på en suddig jävla fucking bild hur han sparkade in den!
Man vinklar inte knät så om man inte ska vrida upp bredsidan på foten!!
Det fattar t o m Petra, och hon är heelt ointresserad av allt som kallas sport!!

Jag blir såå jävla sur när domare inte vet vad det är dom sysslar med utan bara åker runt och dömer som dom vill!
Dom ska fan veta vad det sysslar med!! Om dom ska vara domare så ska dom veta reglerna, och dom ska definitivt veta att det inte ska vara mål när en puck sparkas in i mål!

Jag e sååååå fucking sur på det nu!!
Och mitt humör blev ju inte bättre när jag såg innan att Småkronorna låg under med 2 fucking 0! Usch ingen bra hockeykväll!!

Aja, får hoppas att domarasen kan skärpa till sig snart o döma ordentligt! Men det kmr ju aldrig att hända tyvärr!!

Men ni får ha det så bra alla, för nu ska jag kolla på film.
Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: