Hockeyfreaket

Erik , :P

Kategori: Allmänt

Juste, glömde skriva innan att jag, Frida & Petra ska träffa Erik imon:P
Det ska väl bli kul antar jag xD
Han har ju tjatat ihjäl mig om att han ska få träffa nåra av mina kompisar, o nu får han äntligen göra det;P haha,

Sen så har jag ju sällskap på bussen hem:D
Imon så är det ju fredag me:D gött med helg asså! o på lördag så blir det Göteborg:D massa massa bra denna helgen, den blir extra bra om Hv vinner på lördag. Men det tror jag nog att dom gör , för Frölunda har ju vart förjävligt dåliga den senaste tiden! Och Hv har skärpt till sig lite , :)

Just fan:'( det e bara 12 matcher kvar av grundserien!!:( det e jävligt deprimerande!!!!!!!:'(
Hockeyn är ju mitt allt liksom , fast kmr ju få ännu mer tid över till kompisar då & Zimon:)

Jag kom just på att jag inte har vart nere hos Zimon på nåra dar nu:/ men imon kmr jag nog dra ner dit en sväng:P

Ska nog sova snart, vet inte vad jag ska göra så kan ju lika väl sova så att pappa slipper klaga på mig hela tiden !
Ha det bra , god natt !

Kommentarer

  • Petra säger:

    Du bara dumpar mig på lördag! Vem ska jag nu chatta med?! xD

    2009-01-23 | 06:55:10
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: