Hockeyfreaket

Faan ,

Kategori: Allmänt

Jaha, nu var jag färdig med det arbetet då. Skönt att ha det färdigt!
Nu vet jag egentligen inte vad jag ska göra, jag ska egentligen inte sitta vid datorn . Jag tror jag ska göra instuderingsfrågorna , men jag vet inte om jag pallar det . Det e fan 69 st frågor .
Idag så har vi Inger som lärare ist för Liselott!!:) hon e mkt mkt bättre än Liselott!! Skönt att slippa henne!

Imon så ska jag till Göteborg:D o så är det bara en vecka kvar till invasionen!!:D längtar som faan!!
Asså jag stör mig som fan på allt hamrande o bankande inifrån plåt idag , det är som när man sitter och försöker koncentrera sig och nån sitter och slår på bänken elr nåt . Usch , mitt humör är inte det bästa idag .
Hoppas att det blir bättre lite längre fram idag , annars vet jag inte vad jag gör .

Men men, ni får ha det så bra . Uppdaterar väl senare ikväll .
Puss ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: