Hockeyfreaket

Gbg 24 jan?!

Kategori: Allmänt

Jaha, nån som vill följa med mig till Göteborg lördan den 24 januari?(A) Snälla?! nån måste det väl finnas?:P
Jag vill verkligen jättegärna åka, men det är ju det där med sällskap som är problemet.

Men snart är ju invasionen:D då har jag ju absolut inget problem med sällskap, för då ska ju Alma o hennes kompisar med o sen ska ju Maja o Carro med också:D fy fan vad jag längtar!!:D Lite skönt att man har börjat snacka med Micke o "raggarn" eftersom vi ska åka samma buss till invasionen! Stackars Carro får sitta ensam, elr hon lär ju få nån jämte sig, men inte nån av mig o Maja för Maja har paxat mig iaf på vägen upp xD haha,
Åhh jag längtar som fan nu!! Men tänk vad gött om jag får åka till Göteborg den 24e och då är det bara en vecka kvar till invasionen!:D gött asså!;)

Idag så löste sig allt då, det var bra tycker jag!
Och kan ni tänka er att jag kunde hålla mig lugn hela dan trots att jag var rätt förbannad?! blev rätt stolt över mig själv, för hade det vart för nåra månader sen så hade jag nog förmodligen skrikit ut all min ilska! Men denna gången kunde jag hålla det för mig själv.

Imon så kmr Eva o dom? Jag fattar inget, hon sa till mig när vi pratade: "Men vi syns imon!"
och jag svarade: jaa,
Men sen när jag lagt på så kom jag på att jag inte hade en aning om att vi skulle synas imon, men aja xD

Usch idag var ingen rolig dag, varken i skolan elr hemma:(
Men kan ju hoppas att jag blir lite gladare framåt kvällen, jag är ju iaf ledig imon o det e jag glad för!!:D haha soft med skola varannan dag:P xD

Jag har latin på torsdag så idag tänkte jag ta med mig mina papper hem o visst jag tog dom från skåpet o allt, sen la jag dom i Fridas väska för vi drog till Max och käkade. O vem tror ni glömde sina papper i Fridas väska? Det kan väl aldrig ha varit Ida? Jo tänk att det var det!
Så nu kan jag inte plugga på mina fucking latinglosor iaf! Men jag ska tvinga Petra att skriva dom till mig på msn! hah, så då kan jag öva lite iaf:P

Aja, nu har jag skrivit av mig lite. Det lär ju säkert bli ytterligare en uppdatering ikväll:P
Men ha det bra alla!
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: