Hockeyfreaket

GÖTEBORG!!:D

Kategori: Allmänt

JAAA:D:D det blir Göteborg på lördag!!:D med pappa visserligen, men det skiter jag i bara jag får gå på matchen!!:D
Fast kan ju alltid hoppas att det är nån mer rolig människa där, fast det lär det ju va! :P

Usch imon är det lång dag i skolan igen, kmr gå till fyra två dar i rad nu!!:( det suger!!
Kmr ju inte va hemma förrän sex typ ju:/ segt som faan!!
Och så har jag latin imon, det e inte kul!! o Frida har fortfarande mina papper!! Jag kmr typ aldrig få tillbaka dom xD

O på lördag så är det bara en vecka kvar till Invasionen!!:D fan vad jag längtar!!

Haha, Fridas kommentar var fan klockren!! xD

Frida säger (22:32):

fast vi tackar ju inte nej till kuk heller.. inte ja ialla fall !! hahah



Aja det var bara det jag ville säga . Ha det bra !

Puss ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: