Hockeyfreaket

Groose xD

Kategori: Allmänt

Aj som fan!!:(
Jag har jätteont i mitt finger!! o Petra har ont i sin sida o sin tå ville hon att jag skulle skriva xD

Hahahaha jag & Petra ser nåt väldigt roligt just nu! Men det äcklar oss mest!! xD

Asså jag e typ trött fast ändå inte xD jag vet inte när vi ska sova idag , men det blir väl när vi blir ännu mer trötta antar jag xD

Vi har typ inte gjort så mkt ikväll, mest chattat med massa folk o skrattat massa xD

Aja, jag hade typ inget att skriva här egentligen .
Snart har jag skrivit 200 inlägg här på bloggen :P o idag är det bara 6 dagar kvar till Invasionen!!:D fan vad jag längtar nu!! Får träffa Maja igen o så ska vi ju på hockey, kan ju knappast bli bättre!!:D <3

Aja, ha det bra!
Go natt , pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: