Hockeyfreaket

Hockey ,

Kategori: Allmänt

Match ikväll då, spelade borta mot Lhc, blev 3-3 efter sudden . 
Matchen va väl inte den bästa, men den var ju inte så dålig heller. Tedenby är ju för härlig bara!;)
Kris Beech & Teemu Laine e dom som jag tkr e bäst i Hv nu, o Liv börjar ju bli riktigt bra nu igen!:D

Asså det var verkligen konstigt att sitta hemma o se en match på tv, det har jag inte gjort på flera månader!
Och att sitta hemma o kolla på hockey med mamma o dom är en pina ar jag kommit på nu! xD
Men en grej som jag satt o tänkte på ganska mkt under matchen var vem som skulle ta över Hv när Kenta drar.
Det har ju vart snack om att Mårts kanske kmr tillbaka elr att Janne K ska ta över, men fy fan om Janne K ska ta över!
Han är nog den sista jag vill ska ta över Hv o träna dom! Jag har aldrig gillat honom, precis som med Hagos, jag har aldrig gillat honom heller! Men men, får se hur det blir!

Hallå?! nån som vill med till Gbg nästa lördag elr? Jag vill åka, men jag vill fan inte åka ensam!! Snälla?!(A) det måste väl finnas nån som kan ändå? :P
Aja, får se hur det blir med den saken .

Idag va det ju sista skoldan för mig xD har bara gått i skolan två dar denna veckan:D härligt!
Men gick ju till fucking fyra!!
Men hade bara tre lektioner på hela dan, svenska, engelskan som jag stack ifrån pågrund av min fucking huvudvärk o sne y-ämne. fick hålla på med tulpaner på y-ämnet, o fy fan vad förbannad jag va på dom fucking jävla tulpanerna!!!
Ulric elr vad han heter vad där o tog kort med, jag fick va med på ett kort med min bukett o så ville han ta ett kort på mina händer?! xD hahaha, xD
En del av bilderna ska komma ut på Bds hemsida sen o det tkr jag inte om xD men men ,

Idag så hämtade mamma mig:D fan va gött att slippa åka buss för en gångs skull!! :P inte för att jag har nåt emot att åka buss egentligen, men ibland så känner jag inte för att åka buss o idag var en sån dag! xD
När jag kom hem så blev det ner till Zimon o dom, sen läste jag lite o sen har det vart hockey hela kvällen:)
Så denna dan har vart helt okej faktiskt!:)
Det enda som har vart e typ att jag har så fucking ont i min panna!! det känns fan som nån har dragit till mig med en tjock bok elr en stenplatta elr nåt, o så känns det som det e helt svullet med:S men aja, det går väl över nån gång xD

Imon så ska ju alla träffas igen:D trevligt! fast jag ska in till Petra lite tidigare på dan, tar nog trebussen in:P o sen lite senare vid sjutiden typ så kmr alla dom andra:) Jag & Frida ska äga på Singstar igen!! xD för fy fan va bra vi va på nyår!! *host host* xD hahahaha, tappar rösten samtidigt o allt! xD Vi e bäst Frida!!(Y) xD

Men nu ska jag hämta is elr nåt till min panna, för det gör fuckat ont i den!!:/
Aja, ha det bra alla!
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: