Hockeyfreaket

I'm a donut xD

Kategori: Allmänt

Jaha nu är jag hemma igen då,
o jag har som vanligt inget kul att göra här hemma! Det suger att vara hemma, elr oftast iaf!
O det är absolut ingen rolig inne på msn, det gör mig sur! Inte ens Petra e inne på msn!!:O Vafan, har du dött Petra elr?! :O Hon är liksom alltid inne på msn! xD

Åhh vad jag längtar tills jag får gå på hockey igen! Nästa match e på torsdag, samma dag som skolan börjar så då får jag ju stanna kvar efter skolan och ha det boring, men mamma kanske ska vara kvar i stan när hon har vart på sjukhuset så då får jag vara med henne, o så kan jag åka med henne hem efter hockeyn!
Till Alma: Ska du på matcherna på torsdag o lördag?

Jag är fortfarande förbannad över domarskandalen igår mot Rögle, det kmr jag inte glömma på mkt mkt länge!
å Småkronorna förlorade med 5-1 mot Canada, 4 st av killarna som var med tillhörde ju Hv så det var ju bra, tyckte jag iaf:P

Jag tror faktiskt att jag ska kolla på nån film o sen försöka somna normal tid, det blev ju inte så jäääätte mkt sömn inatt direkt xD vi gick o la oss vid 8.30 idag på morgonen xD sen sov vi väl, elr vi sov inte heller utan vi typ pratade,sov,lyssnade på musik,sov lite. så höll vi på typ tills klockan var halv tre elr nåt xD heeelt galet xD hahahaha,

I'm a donut Petra, glöm aldrig det!! xD

Nää nu ska jag hitta på nåt, ha det bra alla .

Pussar

Kommentarer

  • Petra säger:

    HAHHAHAH jag ska aldrig glömma dig din dansande runda donut xD

    2009-01-06 | 21:11:29
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/
  • Syrran säger:

    jasså du har blivit en donut där ser man.....

    2009-01-06 | 22:09:43
  • Alma säger:

    jag blev nästan rörd när jag såg " till alma " haha , men nej tror inte det . :) Men petra har första tjing ( hur det nu stavas ) på biljetten . :D

    2009-01-09 | 01:24:15
    Bloggadress: http://laama.blogg.se/

Kommentera inlägget här: