Hockeyfreaket

Jaha ,

Kategori: Allmänt

Boring,boring,boring! Det e vad jag har just nu iaf! xD

Idag så har Eva o hennes barn+Marcus vart här:) Malin va här en liten stund me,
Så har dom vart här i nåra timmar, men nu har dom åkt hem.

Ikväll vet jag inte vad som händer, mer än att jag ska nog sova skapligt tidigt eftersom det e skola imon, usch fy o blä!!!
Har lång dag imon, går från åtta till fyra, fy fan!! Har lektion med hemska Viveka!! Henne tkr vi inte om, fast jag tkr inte om nån lärare i skolan förutom Åsa, hon är faktiskt den enda läraren som jag tkr e helt okej! Resten kan dra åt helvete!

Jag har ont i huvvet, det tkr vi inte om! Blä på allt!
Jag vill typ sova redan nu, det tkr jag inte heller om. Jag är ju nattugglan;)

Jag har latin tills imon, och jag har som vanligt inte pluggat på det! Asså jag måste verkligen ta tag i det snart!
Det e typ det enda jag känner att jag har lust att satsa på just nu!
Matten och allt är redan åt helvete så det kan ju fortsätta o gå åt helvete då! Men jag orkar verkligen inte med skolan längre. Jag blir mer o mer skoltrött för varje dag som går typ! Den enda anledningen jag går till skolan för är att jag får träffa alla underbara människor, aa o lite att jag får pengar med då!

Nä nu ska jag hitta på nåt, ha det bra! Uppdaterar nog ikväll.
Pussar ,

Kommentarer

  • Emma säger:

    mums :P haha var det de som kom upp på busshållplatsen :P

    2009-01-14 | 17:45:14
    Bloggadress: http://jkpgtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: