Hockeyfreaket

Jävlas för helvete inte med mig!!!

Kategori: Allmänt

Asså du jävlas med fel person!! Tro för helvete inte att du kan komma o säga massa saker utan att få skit tillbaka!
Jag skriver vad fan jag vill, var jag vill! Elr ska man inte kunna göra det längre utan att folk ska lägga sig i?!
Nää antagligen inte!!

Hah, ditt nr är borta sen länge! Tro fan inte att jag kmr kontakta dig! Tror du det så är du ju dum i huvvet!
Trodde du på allvar att jag skulle träffa dig?! Hah, skulle inte tro det!
Och det där med attityden ska du ju inte yttra dig om! För så länge du tjafsar och håller på så kmr jag fan alltid svara tillbaka! Du ska inte tro att jag viker ner mig för en sån som du!
Och du, sök hjälp då om du mår så jävla dåligt!!

Inte mitt problem att du inte tål såna som vågar säga emot!!!

Du jävlas verkligen med fel person!! Du är redan glömd, bye bye .

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha va fan ska du göra?

    2009-01-21 | 22:33:20

Kommentera inlägget här: