Hockeyfreaket

Kaktus?!

Kategori: Allmänt

Jaha nu sitter jag i skolan, har svenska. Ska skriva ett fucking tal om kaktusar!
O jag som hatar att prata inför massa folk! Men men, får väl se hur det går .

Igår var det hockey, Hv vann 2-1:D Hv var det starkaste laget matchen igenom, fast Luleå var helt okej dom med .
Torp fick hjälmen avsliten två ggr, och sista gången så fick han ett slag i huvvet så han fick utgå. Fan vad sur jag blev då, även Angell blev skadad efter en tackling i andra perioden tror jag det va.
Klacken var typ helt död igår, första perioden va det lite drag, andra sög och tredje så var det som om att alla kom på att dom faktiskt stog i klacken där dom var tvugna att skrika lite med.
Alma gick inte på hockeyn så Carro köpte hennes biljett.

Juste, jag måste snacka med Petra sen!! Det får jag fan inte glömma för då kmr jag få sånt rådamp på mig själv!

Men nu ska jag väl försöka jobba lite på mitt tal. Slutar vid 12.15 idag, men min buss går inte förrän 13.45 så kmr få vänta i nåra timmar . Men ganska skönt att komma hem tidigt ändå . O imon är det en lång lång dag, innan har vi bara gått tillö 14.10 men dom har ändrat det till 15.45!! Allting är Satkärringens fel!

Aja , ha det bra alla!
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: