Hockeyfreaket

Mariebo ,

Kategori: Allmänt

Jaha nu sitter man i Mariebo då och har inget att göra.
Hockeyn idag vart helt okej, tifot vart bra! Habo typ mosade mig tre fucking ggr! Så jag har jävligt ont i min nacke o rygg!
Sista gången så ramlade typ alla tre som stog där uppe ner på oss. Petra fick en spark på ögonbrynet av Peter xD tur för henne att hon inte fick mer stryk xD o mitt plåtetui e helt mos typ!:O xD jag typ tappade det o så var det några som trampade på det så nu går det inte att stänga ordentligt!:( får köpa ett nytt om jag inte kan böja tillbaka det.
Men men, Hv vann ju iaf o det var ju huvudsaken!:D 2-0 blev det, Voutilainen och Falk var målgörare idag:P
o Liv höll nollan, var i storform idag! skönt om han har hittat tillbaka,
Josef såg jag massa idag, mums på han!;)

Nu har jag inget mer att skriva här, ha det bra alla!
Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: