Hockeyfreaket

Metallica <3

Kategori: Allmänt

Jaha jag e vaken som vanligt . E hos Petra nu, vi skulle ju va nåra stycken i lägenheten, men Maja,Emma & Alex kom inte o Frida kunde inte sova över pågrund av en fotbollscup idag o dom andra sov inte över. Så det blev bara jag, o ist för att sova i lägenheten så gick vi hem till Petra igen .

Här har vi inte gjort så mkt, kollade på Cry Baby nyss. Den var faktiskt ganska bra!:)
Åhh jag började längta massa till Liseberg!! Jag vill åka dit snart, jag har längtat som fan att få åka dit snart!

Jag vet inte om vi ska sova snart elr vad vi ska göra. Jag är ju självklart inte så trött som vanligt.
Juste, jag har typ fått bihåleinflammation:( det gör ont som fan i min panna just där bihålorna sitter typ, o så har det typ svullnat lite:/ usch, det tkr jag inte om! jag hatar att gå runt o ständigt ha huvudvärk typ! Men jag överlever väl det också . Precis som allt annat jag överlevt.

Mitt USB funkar inte!:( jag skulle få musik av Petra igår, men det gick inte att få igång mitt USB så jag snodde hennes sålänge;P så när jag kmr hem imon så får jag äntligen lyssna på det riktiga soundtracket från Twilight!!:D

Men nu ska vi väl göra nåt, ha det bra alla!
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: