Hockeyfreaket

Miss you as hell ! :(

Kategori: Allmänt

Jag saknar dig som fan när du inte är inne elr jag inte får snacka med dig, men sen när vi väl snackar så blir det bara det vanliga o sen så blir det inte så mkt mer:/ o ibland så blir jag t o m sur på dig, egentligen helt utan anledning :/ det e inte bra!

Idag så sov jag till tre, asså jag måste fan börja vända tillbaka dygnet lite, jag går o lägger mig typ mellan fem o halvsex på morgonen varje dag! O går inte upp innan ett en enda dag typ :/
Alltså så har jag inte gjort så mkt idag, mest suttit vid datorn o kollat på en film o vart social med Petra på msn ,
ikväll vet jag inte vad som händer , blir nog att ta det lungt framför datorn elr tvn,

Imon så är det bio som gäller!:D Twilight, o vi blir massa människor som ska gå, det blir: Jag,Maja,Petra,Frida,Linn,Emme,Monica,Danne och kanske Alex, jag e inte riktigt säker på om hon skulle med elr inte men jag tror det:P

Aja, ni får ha det så bra:P
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: