Hockeyfreaket

Nää nu jävlar!!:@

Kategori: Allmänt

Asså nu blev jag riktigt jävla förbannad!!
Kom för helvete inte och anklaga folk utan vidare! Du kanske inte passar in?
Och den där Andra personen kan ju bara gå o för för helvete!! Imon i skolan vet jag fan inte vad jag ska ta mig till. Skolka? Det är fanimej bud om det!!
Tro mig, jag kmr inte glömma detta på mkt mkt länge! o säger du minsta lilla ord så kmr jag fan slå ihjäl dig!
Jag nämner inga namn här, men jag vet ju att det e folk som kmr fråga. Men det finns bara två personer, kanske tre som jag kmr förklara för!
O fyfan, den dan , vilken mardröm!!

Usch, du ska va jävligt glad för att jag bara e i skolan två dagar denna veckan!! Gaaaaah fy fan för dig!!
Blir ju inte bättre när den där idioten existerar!!:@

Nä nu måste jag försöka lugna ner mig o sova, men tro inte att jag kmr bli glad av att se dig imon!!!!

Kommentarer

  • maja säger:

    what?!:O tell me hun<3

    2009-01-13 | 17:00:51

Kommentera inlägget här: