Hockeyfreaket

Skolan ,

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan nu och har fucking tråkigt, och jag ska överleva här i en timme till!:O för att vänta på Petra & Frida.
Petra ska med mig på hockeyn idag igen!!:D kuljul;P

Skulle egentligen sluta vid fyra idag, men fick gå lite innan klockan va fyra :) det var soft, fast egentligen så hade det ju kvittat för mig om jag hade fått vara kvar en stund till eftersom jag ska sitta här o ruttna xD

Hockey ikväll då:D det ska bli kul eftersom jag inte vart på ett tag:( det suger att inte få gå på hockey tkr jag!!
Snart är ju invasionen:D fy fan vad jag längtar till den!! Jag har nog aldig längtat så mkt efter att få gå på en hockeymatch:P
Ikväll så spelar Hv mot Timrå, asså denna säsongen har jag verkligen ingen koll på vilka som ligger var i tabellen. det e fan pinsamt!!:( men får se till att skärpa till mig resten av säsongen!

Idag så började ju skolan igen, jag vaknade halv tre inatt o va jättestressad för jag trodde klockan var sex o att jag hade försovit mig så ag typ skyndade mig upp,men sen när jag kollade på klockan så var den ju fan bara halv tre xD
Men jag kunde inte somna om så där låg jag klarvaken i sängen och bara stirrade upp i taket typ o gosade lite med Henna<3 hon har fan vart jobbig inatt, hon skulle sova precis jämte mig och hålla på o trängas massa xD och hon vägrade att flytta på sig när jag knuffade på henne!! xD så jag fick ligga där och trängas med henne xD

Jag vet inte vad jag ska göra tills klockan blir fem, jag bad Tim va social med mig men han sa bara kanske :O xD
Han kollar säkert på film som vanligt den lilla filmnörden xD
Jag har nog aldrig snackat med en människa innan som kollar på så mkt film som han :P xD Han kollar på film typ jämt!

Men nu ska jag hitta på nåt, ha det bra alla! Kanske hörs senare ikväll .
Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: