Hockeyfreaket

Söndag ,

Kategori: Allmänt

Idag är det söndag redan . Den här helgen bara försvann för att jag va i Gbg igår och med Petra inatt ,
Jag har inte gjort så mkt idag , mamma hämtade mig vid ett sen skulle vi åka till morfar en sväng men han var inte hemma , så då åkte vi hem . Hemma så fixade jag hästarna o sen käkade jag , var även nere hos valparna en sväng .
Där nere har jag inte vart på länge kände jag . Nu är ju valparna som sötast!!:) helt lurviga o söta:P

Nu ikväll har jag inte gjort så mkt , bara duschat o myst med Henna:)
Det märks på henne när jag inte har vart hemma på nån dag , för när jag väl kmr hem så följer hon mig vart jag än går typ :) fast det e ju mysigt det med :P

Imon har jag världens meningslösaste dag i skolan! En fucking lektion på hela dan , men vid kvart över tolv så ska jag ta bussen upp till sjukan o möta mamma där , o sen ska jag va med henne på sjukgymnasten . o sen ska vi nog hem , det är allt som händer imon , iaf vad jag vet hittills .
Det e även hockey imon , spelar i Tälje . Sen spelar dom hemma på torsdag mot Lhc , USCH!! sen e Invasionen på lördag!!:D fan jag längtar som aset tills dess!! :P

Detta är mitt 199e inlägg :P hehe ,

Aja, det var väl det jag hade att skriva just nu:P
Ha det bra !
Pussar ,

Kommentarer

  • Anonym säger:

    töönt

    2009-01-25 | 23:07:00

Kommentera inlägget här: