Hockeyfreaket

Grr svetsare , :P

Kategori: Allmänt

Jaha, håltimma som vanligt!
Ska skriva om ett hantverksyrke så då ska jag skriva om svetsare:P
Har långdag idag, går ända till fyra!! Blä på det !!

Sen så ska jag antingen ta mig till sjukhuset o möta mamma o dom elr så ska jag vänta i skolan o så ska mamma o dom hämta mig sen . Så jag får skjuts hem idag igen :)

Idag så var vi och käkade pizza , det var gott :P det var fullt på pizzerian, det fanns inte ett enda bord ledigt när vi hade vart där ett tag, o alla som var där går på Bäckadal o nästan alla var från vårat hus xD

Petra är tänd på en fjolla!!:O xD mohahaha ,

Men nu ska jag väl skriva nåt på mitt arbete , ha det bra!

Puss ,

Kommentarer

  • Petra säger:

    han e inte alls en fjolla xD

    2009-01-22 | 13:10:37
  • frida säger:

    vem är en fjolla?

    2009-01-22 | 13:13:07
  • Emma säger:

    Haha det var mums ju :) Det var jättegoda pizzor!! Ditt måste vi gå minst en gång i månaden tkr jag! :)

    2009-01-22 | 20:05:21
    Bloggadress: http://jkpgtjejen.blogg.se/
  • Emma :) säger:

    det var en mumsig pizzA

    2009-01-22 | 20:11:20
    Bloggadress: http://jkpgtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: