Hockeyfreaket

Two fucking weeks .

Kategori: Allmänt

Ja precis vad det är, två fucking veckor. Dom har varit rätt cp om jag får säga det själv. Fast dom har även vart jävligt bra!
 
Jag har vart massa med Petra detta lovet känns det som!:D Fast det gör inte mig så mkt xD  
Vi har ju jävligt kul när vi e tsm!!:D <3

Maja, du vet att du kan ringa mig närsomhelst om du vill prata!! <333
Jag finns alltid för dig gumman, älskar dig!<333

Imon så börjar ju skolan igen, så då blir det väl att lägga sig lite tidigare, om jag kmr lyckas med det xD
Men aja, får se hur det blir.

Men ha det bra alla , hörs .

Pussar

Kommentarer

  • maja säger:

    Jag älskar dej gumman, och du ska veta att du betyder jävligt mkt för mej!! ärligt talat så skulle jag aldrig klara av att leva om inte du fanns i mitt liv<33 du är det bästa jag har<3

    2009-01-08 | 22:20:14

Kommentera inlägget här: