Hockeyfreaket

Sthlm snart !! :D

Kategori: Allmänt

Idag har det inte blivit så mkt skrivet här på bloggen , men jag har egentligen inte haft nån lust till det .
Idag i skolan så gjorde vi begravningskransar hela dan , hade Åsa hela dan :) slapp Liselott!! :D hon har färgat håret lila med tre blonda fläckar :S det ser förjävligt ut , stackars hennes barn asså !!

Asså allting är förstört ! Allting kan bara dra åt helvete ! Starta ny?

Haha den anonyma människan verkar ha gett sig nu , xD Fast rätt skönt det med på ett sätt ,

Jag vet inte vad jag ska skriva här , har väl inte så mkt att skriva egentligen .

Imon så är det hockey ! :D Hv-Lhc , vi ska fan klara dom ! vi ska upp i toppen !! så det så!
Frida ska med mig på hockeyn imon , hon ska köpa Almas biljett , för hon ska ju inte gå som vanligt ;P

Asså jag mår nog inte så bra egentligen , jag har typ blivit asförkyld o så är jag helt täppt typ :( inte kul !
O idag i skolan så mådde jag asdåligt ett tag, allt typ snurrade o jag mådde hur illa som helst , höll typ på att svimma . Jag höll på att vingla rätt in i varuvagnen med en gång när jag plockade blommor xD Fan vad allt vinglade till ! xD
Men sen senare på dan så blev det lite bättre , det snurrade o gör fortfarande lite , men inte lika mkt som det var på förmiddan . skönt de :P

Jag borde plugga lite latin nu , men jag pallar fan inte !
Imon så ska vi ha Inger ist för Åsa o på freda så ska vi ha Inger (igen) ist för Liselott !! :D skönt att slippa Liselott !! :D

På lördag e det Stockholm!!!! :D:D Jag längtar som faan !
O på freda kanske jag ska hitta på nåt med tjejerna <3

Just nu så sitter jag o kollar på tv o lyssnar på musik samtidigt , går inte så bra att sjunga med o läsa engelsk text på tvn samtidigt xD

Haha pappas kommentarer xD
P: - Du har en Jukka på hakan!
Jag: -Va?!
P: -Ja , du har ju en finne där !
Jag: -Men du är ju störd (slår till han) *skratt*
Sen så började vi asgarva typ xD
Jukka Voutilainen är en finsk spelare i Hv , det var drf han skulle spela dum xD

O häromdan sa han ytterligare nåt dumt om min finne ! xD
P: -Men har du sånt där sår där nu igen ?
Jag: -Ja, vadå då?!
P: -Men varför har du det då?
Jag: -Men inte fan vet jag heller !
P: -Eller kysser du o håller på med nån oren kille ?
Jag suckar o skakar på huvvet xD

Aja , det var väl allt jag hade att skriva .
Ha det bra !
Pussar , <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: