Hockeyfreaket

jag såg Kim igår !! :D

Kategori: Allmänt

Jaha , nu sitter man i skolan igen för att vänta på Frida . Det e ju inte första gången som jag gör det direkt ! xD :P
Men jag kan göra det , bara jag får sällskap till hockeyn så är jag nöjd ! :D

NEEEEEEEEEEJ!!!!! nu kom den där läskiga karategubben :O xD
Asså han e jävligt läskig ! Jag tkr inte om honom ! Han sparkar in skor i väggar o säger att jag ska gå med en kniv emot han :S xD Så varje gång man ser honom så gömmer man sig typ xD shit , vad läskig han e !
Nu går han in vid våra skåp o snackar om Ullared :S xD Scary gubbe asså !! xD
Save me from him !! xD

Lektionen med Inger idag var ganska soft :P sprang bara upp o ner i källan typ xD vi skulle lämna krans/buketthållarna .
Det var jag , Petra & Frida som sprang som vanligt xD när vi var nere i källan sista gången tror jag det var så stog vi o skrek "HALLÅ!!" o så kom det tre killar från CNC elr nåt o gick förbi o dom bara tittade på oss o skrattade xD
tur att vi kan underhålla nån iaf , för jämfört med våran ganska tråkiga men snälla! klass så är det bara vi som får massa skrattattacker xD
Inte för att vara elak elr så mot nån i klassen ! Men tkr att det bara e vi som vågar bjuda på oss själva !

Imon så ska nog jag hem till Frida :D det blir jag, Frida & Petra :) Vi ska äntligen få smaka på den där omtalade kaxholmenpizzan då xD
Hon har ju typ tjatat ihjäl oss om den o hur god den e o blabla xD
Vet inte om jag ska sova där elr om pappa elr nån ska hämta mig . Får se hur det blir med den saken !
För om jag ska sova där så kmr jag ju va helt död på lördag på hockeyn när vi ska till Sthlm !! xD
Men får se hur det blir , det ska bli jävligt kul på lördag iaf!! :D jag längtar verkligen som faan tills dess!! :D
Imon så kmr jag ju va helt galen o massa o ba skrika att jag ska till sthlm imon(lördag) xD

Innan idag så var det perfect timing , han gick ut precis när vi kom . Så jag slapp en pinsam situation xD *lättad*
Han kmr inte heta nåt namn nu framöver utan han kmr va "Han" bara så att ni vet . :P

Jag har väl inte så mkt mer att skriva just nu , men ni får ha det så bra !
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: