Hockeyfreaket

Hata busschaufförer !!

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan nu , kom på för typ 10 minuter sen att vi inte hade nån svenska idag bara för att första gruppen har sitt tal idag . Vi ska inte ha tal förrän om typ tre elr fyra veckor . Så jag har ju tid på mig , och det lär jag behöva för jag har inte börjat på mitt tal än .

Asså den här dagen känns inte som min dag , iaf inte med bussar och det . För idag när pappa hade släppt mig vid bussen så när jag va typ en o en halv meter från dörren så stänger han och gasar iväg som en idiot ! Det var precis som om han hade snott bussen och jag var en snut elr nåt . Jag blev så jävla sur ! Och den där gubben som stog och log som ett jävla fån gjorde mig ju inte mindre förbannad direkt !
Så då fick jag stå o frya i ytterligare några minuter . Fast våran buss var ändå först in , hah , där fick han gubbjäveln !
För han försökte köra om oss flera ggr , men han lyckades aldrig ! hah , rätt åt han !

Ikväll så är det hockey , ska gå med Frida :) Seriefinal ju , Hv måste fan vinna ikväll !
Usch , Tuppen kan inte va med ikväll :( bara för att han har fått nio senor i handen avskurna :/ så han kmr inte kunna vad med nåt mer denna säsongen :(
Och dom verkar ju inte ha värvat nån , för imon är ju sista dan , sen kan dom inte värva nåt mer .
Får hoppas att Kim Staal är tillbaka snart , och några av dom andra skadade med !
Annars tror jag att det kan bli jobbigt för Hv , men nu ska jag inte va negativ ! måste tänka att Hv vinner oavsett vilket lag dom ställer upp med !

Aja , det var väl allt för mig , 
Ha det bra !
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: