Hockeyfreaket

Dagen .

Kategori: Allmänt

Nu sitter man här igen, vaknat flera gånger inatt av att jag haft helt sjuka drömmar, första drömmen va att jag blev mördad av Dannäs ex, jag har ingen aning om hur människan ser ut eller nåt så jag blev typ mördad av en människa som inte hade ansikte eller nåt. Sen vaknade jag igen, då drömde jag om en kille som typ hade blivit tagen till gisslan och för att han skulle få överleva så skulle ett barn dö, barnet va en liten pojke som satt i ett rum helt själv och han hade bakbundna händer och en slang virad om sig, sen kom det in en person dit, det läskiga e att jag träffat personen som mördade barnet.. och han har en gasmask på sig, han klipper av slangen som e runt pojken och då sprider sig det som en slags dimma i rummet, det e nån giftig gas, sen går killen med masken ut, stänger dörren och tejpar igen alla springor, lilla pojken inne i rummet blev helt svettig och försökte komma loss, sen vaknade jag av att jag satt fast med handen i sängen xD så jag fick aldrig veta hur drömmen slutade :( xD sen somnade jag igen, då börjar en annan dröm, Göteborgarn e tillbaka i mina drömmar Petra!:O xD jag vet inte riktigt vad den drömmen handlade om.
Sen vaknade jag av att pappa kom in o hämtade datorn och han mumlade nånting om att jag skulle klippa gräset, men jag orkade fan inte ta mig upp xD så jag låg kvar till klockan blev 12, när jag kommer ner så ringer jag till Eva med en gång typ, sen va det bara att börja fixa sig och sen åka till Vetlanda, jag fick köra :D sen va vi i Vetlanda i flera timmar typ xD sen åkte vi till Eksjö och sen hem igen, fick köra från Eksjö :P sen när vi kom hem så fixade vi mat, jag höll på att elda upp mina fingrar xD sen åkte jag å mamma till Aneby o tankade, jag fick köra igen :D sen på hemvägen så när vi kommer vid Stefan typ så får vi punka på vänster framdäck, och fan va slitet det va! Så jag fick ringa pappa så han kom med domkraften, tur att vi bara va nån kilometer hemifrån. Så bytte vi däcket och sen hem.
Nu här hemma så har jag bråkat o skällt på Zimon, asså fy fan vad den jävla hunden retar ihjäl mig! Vill göra mig av med det aset!! Hela mina armar e fulla med små ärr från när han hugger mig:@

Ne nu ska jag fortsätta leta däck xD
Ha det bra!
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: