Hockeyfreaket

If someones heart is breaking it's mine.

Kategori: Allmänt

Fan va skönt det har varit o pratat av sig med många kompisar idag! Uppskattar verkligen erat stöd när det gäller detta.
Uppskattar verkligen att ni finns där för mig!<3

Längtar mycket till måndag! :D Träffa Alexandra runt 1, sen ska hon nog dra med mig till Brunstorp för hon vill att jag ska se en kille där xD ingen aning om vem men det får vi se då :P sen ska jag till Petra!!:D:D massa massa massa jävla glädje!:D äntligen e hon hemma! hade verkligen behövt henne eller Frida den här jävla pissveckan som vart... Fast jag har dock haft Becca & lite Alexandra att prata med om det som hänt :)

Så på måndag blir det först Alexandra,sen sova hos Petra o sen va med Petra o troligen Frida på tisdag, så grymt underbart o få va med bra vänner<3

Gosh vad jag gillar min löööver:D<3 xD

"Petora || Welcome to my freakshow... säger (23:56):

"vart vill du att det lilla tufftuff tåget ska ta dig`? xD"

Ne nu pallar jag inte skriva mer. Ska fundera vidare på mitt liv. Have a great night everybody!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: