Hockeyfreaket

Mm.

Kategori: Allmänt

Jaha gott folk, vad händer den här veckan? Petra e i Stockholm å Frida e i Kloten, vafan det nu ligger x)
Idag så ringde Matthias till mig:) det var ett tag sen vi pratade nu, har inte träffat han sen nån gång förra året heller. Så man kan ju säga att jag blev en aning chockad när han ringde, hehe. Det visade sig att det hänt en del för honom sen sist. Han har skaffat sig en flickvän, Sara heter hon, så jävla glad för hans skull :) och han fyller 22 på torsdag så han frågade om inte vi kan hitta på nåt i veckan, och det tänkte jag kunde va trevligt, men får se hur det blir.

Juste, igår så fick jag en smäll vid ögat så nu har jag ett snyggt märke där xD och sen har jag typ sträckt mig på vänster sida om halsen, det gör asont! Jag hatar att ha ont!
Jag har snart målat klart ett av husen med:P när jag klättrade upp o skulle måla typ längst upp på ena väggen, så när jag står där på stegen å sträcker mig lite utåt så börjar jag skaka som helvete xD jag stog å typ pratade för mig själv om att jag kommer ramla ner o dö för jag hade massa stenar neranför som jag kommer slå i huvudet i xD och Henna som va med mig ute bara låg o kollade på mig xD

I lördagskväll så sa en viss person en grej till mig som fick mig o bryta ihop totalt på lördagnatten. Morgonen efter får jag sms om att jag inte ska ge upp, än. Men det e fan vad jag är nära att göra nu, jag e så jävla nära på att ge upp nu. För du har aldrig(!) tid för mig. du förstår nog inte hur jävla jobbigt det e för mig..
Och ikväll så blev jag helt deppig igen, eftersom du inte gav mig en chans att förklara för dig vem han e.

Aja, får väl försöka hålla humöret uppe ändå.. Wish me luck.
Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: