Hockeyfreaket

My room

Kategori: Allmänt

Satan va jag vart duktig ikväll asså xD äntligen(!) fixat en pärm för alla mina viktiga papper som legat o skräpat överallt, både på bordet o golvet, dom som vet hur mitt rum brukar se ut skulle se det nu xD asså jag kan erkänna att jag e jävligt lat med o städa, men när jag väl sätter igång så kan inget stoppa mig ;P men nu har jag inte städat på jag vet inte hur länge, när jag möblerade om va nog senast xD usch det e ju jättelängesen ju:O men jag måste flytta om igen, jag kan inte sova såhär, eller jo det kan jag ju, men det e jävligt kallt, och det e förvirrande att titta på min fondvägg som har jobbigt mönster xD man kan börja se allt möjligt i det om man kollar tillräckligt länge i det xD och jag måste ta in en stege här snart o klättra lite, måste fixa på väggarna o ta ner en del grejer, och jag lovar, det räcker inte med bara en stol, min vägg e la typ 4-5 meter hög xD stackars Malin som va tvungen å tapetsera hela skiten xD och jag som va så petig så hon blev jättearg på mig min kära syster xD hon sa att hon aldrig skulle hjälpa mig o tapetsera mer om jag skulle göra om xD
asså det e en grej som stör mig i mitt rum, eller massa egentligen, men just detta e riktigt frustrerande xD det fattas typ 1 meter ribb i taket, nu e det ingen som fattar nåt xD men asså jag har ju vanliga plank och sen satt tunnare brädbitar över springorna, och det e massa såna, eller typ några stycken som det fattas på eller inte sitter fast ordentligt, och det e irriterande, jag ska nog fixa dom medans jag har stegen inne :P och jag måste måla min ena list och hylla svarta igen eftersom man ser skruvhuvudet på listen och pappa har missat på min hylla, asså jag vill fixa iordning mitt rum massa nu ju, men kan knappast sätta igång kvart i 11 på kvällen, för då kommer pappa få ett av sina vanliga damputbrott på mig eftersom han sitter i rummet bredvid o kollar på tv.

Asså usch vad jag har babblat idag xD jag har skrivit typ MASSA inlägg på 2 dagar xD men jag har sån grym blogglust, men typ inget att skriva om xD
Ne nu måste jag hitta på nåt, börjar bli grymt rastlös asså xD
Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: