Hockeyfreaket

Onsdag .

Kategori: Allmänt

Godmorgon allihop!
Jag e uppe tidigt idag. Usch så surt! Men ska in till stan å träffa Bamse :P det va massa massa år sen jag träffade honom så får passa på medans han e inne i stan hehe.
Sen efter det ska jag möta Frida & Anna på stan :) sen runt 2 ska jag möta Alexandra :) så ska va med massa trevligt folk idag! :D

Jag har ingen aning om när vi ska åka, men jag e redan färdig :P så skönt o slippa stressa för en gångs skull, men jag e jävligt trött, sov inte så bra inatt för runt 3-4 nån gång så började Henna yla och skulle ut. Asså hon hade fan vart ute runt 12. hon behöver aldrig gå ut mitt i natten, men det va bara att ta sig upp ur sängen och sen ner till hallen o släppa ut henne. höll på att slå ihjäl mig där i mörkret med, såg inte att Twist låg där i hallen så självklart snubblade jag över henne, men jävla tur att jag inte ramlade. Men fan så rädd jag blev först xD

Igår så snackade jag med den pokerspelande Tim :D fan att han ska bo så jävla långt bort :( fast jag skulle nog kunna betala det priset som e för att få träffa honom :P

Hoppas ni andra får en bra dag!
Pusspuss

Would you hold me if i'm empty
Would you care if I was lost
Would you love me if i'm guilty no matter what it cost
Would you use your life against me
Would you cut me just to see


Would you kiss me if I bleed
Would you see me close my eyes
I wont live forever
Creatures made by life
Welcome to my freakshow

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Haha, jag tycker det är så himla gulligt ^^ han var ju sööt!??!?!



    Snackat ngt mer med honom nu eller? X)

    2009-07-30 | 14:35:23
    Bloggadress: http://alexandragoree.blogg.se/

Kommentera inlägget här: