Hockeyfreaket

Potatishead(Y)

Kategori: Allmänt

Nu e jag hemma från Gränna då. Träffade Helena,Matthias & Marcus där, dom skulle kolla på den där apan, men fy fan va varmt det va där i solen så vi gick o satte oss hos mamma o dom. Sen så skulle Helena å dom åka till Bosse, när dom kom upp till parkeringen så ringer Helena till mig o så pratade hon med mamma o så berättade hon om att Eva va på sjukhus:/ Lycka till syster<3

Jag längtar som fan tills imon:D ska bli så jävla kul, behöver komma bort härifrån o inte tänka på allt. Utan bara tänka på att ha kul.

Jag har väl inget mer o skriva här. Har inget o göra, sitter bara här o lyssnar på musik typ, å har en hund som trycker sig emot mig så mycket hon kan eftersom hon e rädd för åskan som va innan.
Aja, ha det bra alla!


Åhh jag vill jag vill jag vill jag vill :D :D :D :D xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: