Hockeyfreaket

Now im standing on the edge and no one can save me.

Kategori: Allmänt

Nu e jag hemma efter nästan en veckas tid nere i stan, som jag inte haft nånting emot.
Idag så måste jag packa iordning lite, för imon vid 7 så sticker jag! underbart att komma bort, slippa tänka på honom hela jävla förbannade tiden. Det gör mig så jävla sur, men det går inte att låta bli.. GAAH! jag vill klara av en hel dag utan att tänka på honom, jag vill klara av att bara skita i honom. Men jag kan fanimej inte det, det går verkligen inte. Det kvittar verkligen vad jag gör för att försöka glömma, men det e alldeles för mycket som påminner om honom. och det e grymt irriterande! Men får väl se vad jag bestämmer mig för om hur jag ska göra med saker och ting i livet.

Hahaha jag satt å kollade på Patas bdb innan xD vilka jävla bilder asså! xD jag måste nästan lägga ut några här lite senare, jag pallar inte just nu. Men jag lovar att dom ska komma upp nån gång under kvällen :P
Hahaha fanns massa bilder på Alex Kadaver xD vilken människa asså xD

Igår så va ju jag & Petra på det där brudargrejen, vänsterns vice ordförande kom dit o pratade i typ en timme, jag glömde lyssna på henne massa gånger xD jag satt o tänkte på massa annat o sen ba "oj fan jag glömde lyssna på henne nu igen" hon va så jävla dryg o lyssna på asså! Hon snackade om att hon va feminist o att det va bra att alla vi som va där va det o bla bla, jag minns inte så mycket av det xD
Sen så gick jag & Petra upp mot June, 3an åkte precis, så vi gick ner mot stan för det va nästan en halvtimme kvar till nästa, så vi gick där, när vi va vid Rådhusparken typ så va det några som frågade efter en restaurang xD sen va det en förvirrad tysk som trodde han fick köra i stan xD
Sen stannade vi vid östra centrum för det va bara några minuter kvar till bussen skulle gå. Sen åkte vi hem till henne. Där typ la vi oss helt lustigt, hon i sin säng fast på fel håll, o jag låg halvt i soffan halvt i hennes säng xD sen typ halvsov vi så, sen vände jag mig om så jag låg i hennes soffa, sen gick vi o la oss runt halv 12!:O kan ni tänka er det?! typ rekord för oss xD
Jag mådde så jävla dåligt igår, världens jävla huvudvärk o hade spykänsla, men sen fick jag 2 ipren av petra o sen somnade vi, så på morgonen va det bättre.
Mamma o dom hämtade mig sen en sväng upp till A6, fikade o sen kollade på ny telefon, gött som satan om jag får den!

Ne nu orkar jag inte skriva mer. Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: