Hockeyfreaket

Helena sjunger Dannäs låt xD

Kategori: Allmänt

Hahah jag kom just på en grej jag glömde skriva igår om när vi hade vart hos Malin o dom:P
Helena frågade ju självklart(!) vem Dannä e, och mamma bara tittade på mig xD Sen så frågade hon om det var han som sjöng den där låten jag lagt ut på bloggen, och när jag sa det så började hon sjunga på den xD
Då började jag skratta som fan, Malin, Eva, mamma å Johan bara kollade på henne xD Fan så störd syster man kan ha xD Sen så gick hon typ runt o sjöng på den, o sen skulle hon härma dom i början med det där om en fylla i livet typ xD
Mamma fattade verkligen ingenting, det lustiga e att hon inte frågat ut mig om honom heller. Men det e nåt med henne som inte stämmer...

Aja, det var bara det jag ville säga :P
Pussar , <3

Kommentarer

  • helena säger:

    jag är inte störd...jag bara är sån helt normalt =)

    2009-06-07 | 17:36:53

Kommentera inlägget här: