Hockeyfreaket

Irriterande folk!

Kategori: Allmänt

Asså GAAH vad jag stör mig på Nenne! Dannä bestämmer inte alls över mig, jag har min egen vilja!
Vad är det som är så jävla svårt att förstå?!
Asså vafan e det med folk idag? Nenne e allmänt dum i huvudet och nu va det nån jävla Sebastian som addade mig och frågade om jag va kär i honom :S jag har aldrig pratat eller träffat människan innan o så frågar han det :S
Fan vilken dålig dag det här e, innan fick jag sånt jävla stenskott på benet så det gör ont som fan! Och sen måste jag kanske va ensam hemma med pappa. *SUCK* det kan fan knappt bli värre, hoppas mamma hinner hem från mötet innan pappa kommer hem.

Den 28 augusti så ska jag antagligen till Folkets Park har Petra visst bestämt såg jag på hennes bdb, så jag har väl inte så mycket annat val xD Det e Asta Kask som spelar har jag för mig xD

Usch jag måste fixa maten idag, jag orkar fan inte. Jag e inte på humör för nåt!
Nu har jag kollat klart på This is England :) jag blir så sur när Cooby slår ihjäl Milk eller vad han kallas. Dom gånger jag sett filmen så blir jag alltid lika arg..

Ska nog kolla på mer filmer under dan.
Kan du inte logga in så jag får fråga dig snart?!
Jag saknar hockeyn som fan! Fan va skönt det hade vart att få va där nu och vara arg och bara få skrika av sig allt. Men nä, det e fan flera månader kvar tills det börjar! :(

Nu har jag inte mer o skriva, jag e på blogghumör, men jag har inget o skriva om...
Aja, ha det bra. Hejdå!

Kommentarer

  • Petra säger:

    va fan har nenne börjat lägga sig i ditt liv igen?!

    å vem e denne sebastian? addade han dig bara å frågade om du va kär i han?! :O vilken jävla cp dag du har haft.

    Ja du ska till folketspark å se Asta Kask :D

    2009-06-15 | 16:40:01
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: