Hockeyfreaket

"jag har världens kligrej på röven!:@" Hahahahaha känner du igen dig?! xD

Kategori: Allmänt

Dags o skriva här igen då, usch blivit dålig på uppdatering. Vet inte varför, men har tröttnat lite på bloggen. Jag har ingen lust o skriva längre. Jag har funderat på o ta en lite längre paus från bloggandet eller om jag ska lägga ner den helt, ta bort den helt. Vad tycker ni läsare att jag ska göra? Vill ha ALLAS åsikter!

Jag har fått ganska hyfsad bränna nu med dom här dagarna :D
Har vart ute ganska mycket, och jag har övningskört massa :D går helt utmärkt! ;D jag e grymmast asså(Y) xD

Idag så va jag & mamma nere hos Malin, kom hem typ vid 10. Jag blev sur på Hanna för hon lyssnade inte på Malin, men på mig lyssnade hon fan, lite stolt :L xD

Imon så ska jag va med Aurelia & Fritjof :D <3 Ska bli kul jul ;D
Vi ska sova hos Aurelia :P vi ska kolla på massa film sen på kvällen/natten, käka popcorn o dricka GAMMAL(!) fanta xD
Ska bli massa mys att få va med dom igen <3

Asså gud vad jag ångrar det men ändå inte. Hade jag inte gjort det så hade jag nog ångrat mig ännu mer..
Även att det e några månader sen nu så kan jag inte släppa det helt med tanken. Det e en aning jobbigt.. Men men, gjort e gjort och kan verkligen inte tas tillbaka.

Aja, nu har jag inget mer o skriva. Ha det bra alla!
Pussar , <3

Kommentarer

  • petora säger:

    du får INTE ta bort bloggen! :O :(

    2009-06-30 | 00:01:04
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/
  • syster yster säger:

    Du kan ju inte sluta nu, har ju precis börjat... Sen förresten hur ska vi annars veta vad som händer i ditt liv?

    2009-06-30 | 19:50:13
  • syster helena säger:

    ta bort bloggen...är du dum? som sagt vi vill ju veta allt hihi

    2009-07-01 | 10:44:28

Kommentera inlägget här: