Hockeyfreaket

Jobbig känsla i hela kroppen...

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma från körskolan då, va där i typ 4½ timmar, fast det var ganska bra info å det så det var inte så långtråkigt. Så nu ska jag bara dit o göra syntest o sen få tillståndet sen e det bara o ge sig ut på vägarna, då får ni se upp;)

Innan idag så hände det en förjävla hemsk grej, jag kommer aldrig kunna kolla normalt på er igen utan att bli förbannad o irriterad och få massa hemska tillbakablickar. Det var nog bland det värsta jag vart med om, och nu har jag ytterligare huggmärken... Jag är så jävla glad över att jag fick in dom träffarna som jag fick annars så vettifan hur det hade gått, men jag hade försvarat henne med mitt liv sen hade jag skitit i allt annat. För hon är den enda som betyder så grymt mycket för mig, utan henne kan jag inte leva<3

Och jag är inte färdig med floristgrejen heller eftersom detta hände och sen va jag tvungen o sticka, och jag prioriterar faktiskt det mesta före skolan. Så lärarna får säga vafan dom vill imon!

Aja, hoppas ni andra haft en bra dag!

Asså jag orkar inte det här..
Du betyder grymt mycket för mig men du verkar inte förstå det
Jag vet inte vad jag ska ta mig till för att du ska förstå, känns bara som du undviker mig?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: