Hockeyfreaket

Kul att du hör av dig.

Kategori: Allmänt

Mm jävla kul att du hör av dig.
Du säger inte ens nåt nu, jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Hoppas dock du har en bra förklaring eller nåt..

I helgen så blir det kanske att festa hos Johan:P behöver verkligen festa nu känner jag, behöver bara få glömma allting för en stund o inte tänka på nåt. O jag e inte ensam om o behöva det.

Idag så va jag å Petra på Brunnen en sväng, det va verkligen helt dött där. När vi kommer så kommer vi typ samtidigt som Demm, då känner jag direkt hur jävla irriterad jag blir.
Sen när vi kommer in dit så ställer han sig o typ vinkar eller nåt, då blir jag ännu mer sur, jag å Petra typ höll på att börja skratta åt honom xD
Sen när vi vart där ett tag så kommer Lambi:P och lite efter honom så kommer Rickard, asså fy fan vilken jävla helvetes idiot han e! Megabög e han med! Jag kan verkligen inte med honom efter att vi bråkade. Jag förstår mig verkligen inte på honom!

Vet inte vad jag å Petra ska göra resten av natten, vi sitter bara i soffan o degar nu.
Aja, ha det bra! Hejdå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: