Hockeyfreaket

Lilla spännisen Hampus :P xD

Kategori: Allmänt

Jaha, ny dag då. Om typ en timme ska jag åka, tänkte först ta 3bussen in till stan men blev inte så.
Imon är det ju midsommarafton, då ska jag, Frida & Petra grilla hos Petra :P Emme och Linn kanske kommer också om jag fattade det hela rätt.

Hahahaha innan så dampade Hampus på mig på msn, han snackade massa om Dannä, och när jag inte ville berätta så blev han besviken för han trodde vi va bundisar xD hahah lilla spännisen Hampus xD

Och nu har jag pratat lite med Ponny om Asta Kask som kommer till parken i augusti:P Han o hans kompisar ska dit :P
Har inte pratat med honom på ett tag nu:/ det e lite sorgligt, för han e så grymt rolig :P

Asså fan vad jag hatar detta, ena stunden så är det så och nästa e det helt annorlunda. Vafan e detta? Jag orkar inte med det! Så grymt jobbigt.

Jag vet inte vad jag ska skriva om mer. Har egentligen inget o skriva om. Men ha det bra alla så kanske vi hörs senare!
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: