Hockeyfreaket

Lustig känsla i kroppen.

Kategori: Allmänt

Hahahah såg nu när jag kom hem att jag fått en kommentar från Helena om att Marcus visst också sjunger Dannäs låt nu xD
helena om Jag överlevde Aurelia denna gången också<3 xD:
"nu sjunger marcus också den låten haha"

Idag så har jag målat ytterligare en sida på huset, men sen tog färgen slut så imon ska mamma köpa ny åt mig. Och imon så är det en bra dag :D och jag hoppas på att jag får lika bra dag på onsdag om inte ännu bättre, men om det på onsdag så får jag inte ha för stora förhoppningar..

Min externa har gått sönder!!!!!!:'( Så jävla irriterande! Så alla filmer jag hade på den e borta:(

Hahaha vet du Petra? Det går fortare för mig o ladda ner Band of Brothers än vad det gör för dig, du va uppe i 40% efter flera dar och jag va det på några timmar ;) hehe

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Mår lite lustigt. Har en lustig känsla i kroppen, vet inte om det e ett tecken på nåt eller om det bara e så. 

Aja, ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer

  • petra säger:

    så din externa gick sönder, fan va tråkigt :(



    men jaha, jävla fusk xD varför går det så jävla segt för mig då?! xD

    2009-06-22 | 23:17:21
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: