Hockeyfreaket

Ska vi våldta en gäst?

Kategori: Allmänt

Den här dan har vart kul xD jag väntade vid Rådhusparken i typ en timme på Frida idag på morgonen xD sen tog vi 10an till skolan, vi va där i typ 10 minuter sen gick vi igen xD vi tog samma 10 fast på andra hållet ner till June där jag äntligen(!) köpte mitt sommarkort, och sen tog vi bussen hem till Petra xD Hon kom ner o öppnade dörren o då va vi borta xD
sen hoppade vi fram, Frida bakom dörren och jag från källaren, Petra stog bara där i trappan som ett frågetecken o bara kollade på oss xD och Frida skrattade som fan xD hon kunde typ inte sluta skratta xD
Sen när vi äntligen fick komma in så, aa då vettifan vad vi gjorde xD vi satt i soffan/sängen o bara skrattade o glodde typ xD Sen så typ la sig Frida & Petra på mig, jag blev fan helt mosad xD o så sjöng vi på HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN xD Petra e så jävla grym på att sjunga asså! xD vi skrattade som faan! xD Sen så typ satte sig äntligen Petra upp normalt, och då typ våldtog Frida mig :O xD hon typ strippdansade för mig och satt över mig, hon e lite wierd den människan xD
Sen vid typ 1 så åkte vi till skolan för o ha floristlektion, ingen av oss ville dit egentligen men vi tvingade oss själva typ.
Vi hade prov, ingen aning om hur det gick. Hoppas på g, men får se..
Sen så gick jag, Petra, Frida & Emma upp i salen igen, och sen efter en stund så kommer Sandra, Sibel och Carro. Jag, Frida, Petra & Sandra satt och snackade resten av lektionen, sen typ halv 4 så kommer resten av klassen upp, då har dom snackat med Åsa om Liselott. Äntligen så har resten av klassen tagit tag i problemen med henne, jag har fan ingen lust att gå till rektorn igen, han e ju fan helt dryg.

Sen drog jag lite tidigare för o slippa stressa ner till min buss, och när jag kommer ner på stationen så ser jag en grej. Asså jag e så grymt jävla arg, förbannad o jag vet fan inte vad:@ Jag hade sån jävla lust att gå ut från bussen igen och ge honom sån jävla smäll o sen ge honom världens utskällning! Och nu när jag vet hur det låg till så ångrar jag som fan att jag inte gjorde det. För man gör fanimej inte så som du gjorde mot henne! Det e riktigt jävla dålig stil!

Aja, hoppas ni haft en bra dag! Nu måste jag plugga:(
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: