Hockeyfreaket

Tröttnat på allt.

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma efter våran lilla utflykt idag. Det var väl trevligt :) Det var jag, mamma, Helena & Marcus .
Jag & mamma har käkat lite nu och nu sitter jag här. Pappa e ju inte hemma denna veckan, så jävla gött!
Men han kanske kommer hem imon *suck* och imon måste jag måla igen och imon måste jag klippa gräset också. jag orkar inte! Men men, får ju lite fin bränna när jag ska stå och måla i solen :P
Hahahaha idag fick jag höra Marcus sjunga på Dannäs låt också xD o han e bara 2 år xD sötaste ungen i världen e han fan<3

Nu har jag MASSA tuggummi! :D *very happy face* Jag har 3 paket som e såna jag brukar tugga, och sen fick jag 4 andra paket av nåt Ga-Jol tuggummi :D Så nu har jag verkligen MASSA tuggummi :D dom som känner mig vet ju hur beroende jag e av tuggummi xD

Juste, jag kör lagligt nu folks :D jag har ju kört i typ ett år, men inte lagligt. Men nu jävlar så e jag laglig ;P Så se upp på vägarna för nu kommer jag ;) hehe

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Funderar på att kolla om det e nåt bra på tvn. Har ingen lust att sitta här egentligen. Men vet inte vad jag ska göra så det blir att man sätter sig här då.
Och jag har tröttnat på en del grejer nu, som att se ditt namn på msn börjar bli jobbigt och jag vet inte om jag orkar prata med dig längre, för det enda som jag får av dig är svek.. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag hoppas på ett sätt att du fattar vem du e, men ändå inte. Jag vet inte vad jag vill längre.

Aja, ha det bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: