Hockeyfreaket

Go Morron

Kategori: Allmänt

Fan jag e redan vaken, har inte sovit alls bra inatt. Vid typ kvart över 1 så hade Dannä<3 messat som jag inte märkte, sen ringde han, jag hörde att det blev ett jävla liv på telefonen men jag hade inte kraft nog att bry mig, sen messade han igen o då kände jag att jag va tvungen o kolla, för det kunde ju faktiskt vart så att nåt allvarligt hänt. Så låg o messade med honom en stund o sen somnade nog både han o jag :P
Sen vaknade jag vid 6 igen av att Henna ville ut, så då vag tvungen o följa med henne ner, då stog hon o drack vatten i typ 10 minuter o sen äntligen kunde jag släppa ut henne o Valle. Det e fan jobbigt att behöva följa med henne överallt nu efter det som hänt eftersom dom andra två jävla nötterna inte kan låta henne va.
Efter det så gick jag upp o la mig igen o sen väcktes jag vid 9 av att pappa kom upp o in med Henna. Så då skulle hon käka mat uppe hos mig, den där jävla skålen levde som helvete men jag lyckades somna om ändå, juste pappa sjöng nån jävla sverigelåt med, jag blev fan asförbannad! Sen vaknade jag igen vid halv 10 utav att Henna stog o ville komma upp i sängen, så då va jag tvungen o upp o lyfta upp henne. Asså stackarn har så grymt ont! Fan ta dom jävla nötterna!!:@
Sen låg jag o vred å vände i sängen till kvart i sen gick jag upp. Men nu ligger jag i sängen igen och kan definitivt inte sova för pappa e på taket precis ovanför mig o spikar fast den jävla plåten som slår.

Idag så ska jag på ett fucking barnkalas. Fast på ett sätt ska det bli skönt o komma hemifrån, hoppas inte pappa följer med, då blir det ännu skönare att komma hemifrån.
Igår när jag o mamma kom hem så när jag släppt ut Henna å Zimon från bilen så kommer Twist direkt och börjar ge sig på Henna, så då blir jag förbannad o lägger mig i o skriker till på Twist. Då började jag o pappa bråka, jag har fanimej rätt o försvara min hund o jag vet att jag bryr mig mer om henne än vad dom gör!
Ända sen i onsdags då detta hände så har jag inte rört varken Zakera eller Twist. Jag har inte ens sagt nåt till dom, det enda jag sa till Twist igår va att hon skulle sluta klia sig för det lät som hela huset skulle rasa ihop.

Nä om man kanske skulle ta sig ner o käka frukost. Nä palla.
Juste mamma bakade kladdkaka när jag kom ner innan, deras fika lär bli min frukost xD
Aja, ha en bra dag alla! Hörs ikväll
Pussar , <3

Kommentarer

  • petra säger:

    Ringde han! :O wow xD



    JA! ingen mer irriterande plåt xD

    2009-06-06 | 11:07:27
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: