Hockeyfreaket

It's only one thing in my life I want to change

Kategori: Allmänt

Ja nu får jag väl skriva lite här, fick klagomål från Petra idag på morgonen att jag inte skrev nåt igår xD
Men jag har egentligen inget o skriva om. Igår så va jag ju på speedway :D VMS Elit-Vargarna 59-37 :D
Storvinst igår igen :D Går bra för dom denna säsongen (Y)

Idag så va jag och tog blodprov, sen åkte jag o mamma till Nässjö, köpte färg och handlade lite och sen åkte vi hem. Jag va tvungen o fixa en bukett innan jag fick börja måla. Så jag hann bara med en sida idag, lite frustrerande för jag hade gärna hunnit 2. Detta betyder att jag måste måla imon... Usch vad jag inte vill eller orkar. Jag har ingen lust att va målare, jag e inte på humör för det. Och det var så jävla läskigt på stegen idag, jag börjar jämt skaka när jag e längst upp och ska sträcka mig ut lite. O mamma bara skrattade åt mig, inte snällt! xD
Nä målare e inget yrke för mig, usch tänk att jag ville bli det när jag va mindre:S xD Fast nu vet jag ju fan inte vad jag vill bli istället, för linjen jag går suger multipung! Men jag pallar inte bara gå om 1an, fy fan va sorgligt o inte få ta studenten samtidigt som kompisarna. Nej usch! Får kämpa mig igenom dom här 3 åren. Fast Alexandra berättade en grej för mig som nästan fick mig till o kunna tänka mig o byta, men nej det ska jag inte göra!

Jag gillar inte detta. Men jag antar att det e en grej jag kommer få leva med. Hur jag ska klara av det vet jag inte. Men på nåt sätt ska jag göra det, för jag tänker inte ge mig! Absolut inte nu! Jag kommer aldrig ge mig angående detta!

Hmm ja vad ska jag skriva nu? Juste, jag ska till min lööööver imon;D <3
Trevligt trevligt :P och jag får inte glömma min externa så jag kan få Hooliganfilmerna :D
Aja det var väl allt jag hade o skriva. Ha det bra alla!
Pussar , <3

Kommentarer

  • petra säger:

    kanske blir roligare att måla om jag hjälper till? xD fast vet inte om jag orkar dock, låter jobbigt ;P

    2009-06-17 | 22:02:05
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: