Hockeyfreaket

Rubrik

Kategori: Allmänt

Ja som ni ser så har jag ändrat min header:P
Tack Petra, och lite Monica för hjälpen :D

Jag å Petra va uppe länge inatt, hon somnade runt 3 och jag runt halv 4, sen vaknade vi i flera omgångar, sen vaknade jag av att Petra säger att klockan är halv 3 xD vi hade sovit typ 11 timmar då xD
Både jag å Petra va helt jävla döda typ när vi gick upp, båda hade asont i huvudet och mådde inte alls bra. Jag vet inte hur Petra är nu, men jag e helt jävla svag typ, känns inte som jag orkar med nåt, usch jag vill inte bli sjuk innan skolan slutar.

Imon så ska vi ju ha klassens dag typ, åh jippiejoy va kul, eller inte... Usch, behöva umgås med dom en hel dag typ, visst det finns några som man kan umgås med normalt, men resten e bara såna bitchar typ.
Men men, ska ju dra sen har vi planerat, jag ska visst med Petra till Brunnen imon också ville hon, så klart jag följer med henne.
Sen blir det väl att jag tar sista bussen hem.

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Har funderat lite på om jag ska gå o sätta mig o kolla på speedwayen, dom kör i Vetlanda idag, har fan inte vart o kollat på en enda match än, skandal fan! :O
Men jag vet inte om jag orkar sitta o va social med mamma, känns inte som jag orkar det när jag känner mig såhär.
Aja, ha det bra! Hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: